GLOV On-The- Go

GLOV On-The-Go, należąca do serii produktów GLOV Hydro Demaquillage, to innowacyjna rękawiczka do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody. Powstała ze specjalnego połączenia mikro-włókien, które pochłaniają wodę oraz tłuszcz. Jedno włókno GLOV jest do 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa, a w przekroju ma kształt rozgwiazdy, dzięki czemu działa jak magnes i z łatwością przyciąga cząsteczki kosmetyków i inne zanieczyszczenia odkładające się na powierzchni twarzy, nie podrażniając skóry. Jest to pierwsze tego typu wykorzystanie mikrotechnologii w kosmetyce na świecie. W wyniku badania przeprowadzonego przez Specjalistyczne Laboratorium Badawcze SkinLab, stwierdzono bardzo dużą skuteczność produktu w zakresie zbierania nadmiaru sebum. Ustalono również, że nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH zdrowej skóry i jest hipoalergiczny – nie wywołuje podrażnień nawet przy skórze atopowej. Dzięki rękawiczce GLOV On-The-Go nie ma potrzeby dodatkowego stosowania chemicznych preparatów do oczyszczania twarzy, takich jak mleczka, toniki czy płyny micelarne. Wystarczy zmoczyć GLOV czystą wodą i okrężnymi ruchami usunąć makijaż i inne zabrudzenia z twarzy, szyi oraz dekoltu, wykorzystując całą powierzchnię materiału. Następnie należy ją uprać w ręku za pomocą mydła, wypłukać i odwiesić do wysuszenia. Produkt zachowuje swoje właściwości do 3 miesięcy. Polecany jest wszystkim kobietom, zwłaszcza młodym mamom, którym szczególnie zależy na unikaniu chemii, oraz dojrzałym kobietom, ponieważ ich cera bardziej narażona jest na działanie wolnych rodników i szybciej traci jędrność.

Spółka Phenicoptere, producent rękawiczki GLOV On-The-Go, została założona w 2012 r. przez pochodzącą z woj. podlaskiego Monikę Żochowską, a także Ewę Dudzic. Szybko została okrzyknięta start-upem roku, a innowacyjny produkt doceniono nie tylko w kraju, ale też zagranicą. Po czterech latach istnienia firmy i po półtora roku od uruchomienia masowej produkcji, warta jest kilkadziesiąt milionów złotych. Każdego miesiąca rośnie zasięg globalny marki – aktualnie to 21 krajów w Europie oraz Bahrajn, Chiny, Ekwador, Indie, Iran, Katar, Korea Pd., Kuwejt, Liban, Malezja, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie. Firma właśnie rozpoczyna sprzedaż w USA i negocjuje wejście na rynki: Arabii Saudyjskiej, Armenii, Kanady i Meksyku.

Założona przez Podlasiankę Monikę Żochowską spółka zrewolucjonizowała światową branżę kosmetyczną, dla której stworzyła nową kategorię produktów – tekstylia do demakijażu. Z dumą tworzy nowe miejsca pracy w Polsce i stale rozszerza portfolio produktów pod marką GLOV. Obecnie są one dostępne w większości międzynarodowych sieci drogerii i perfumerii, m.in.: Douglas, Rossmann, Boots, Sephora, a także w aptekach, salonach kosmetycznych oraz on-line, m.in. za pośrednictwem strony internetowej www.pl.glov.co.