REGULAMIN PLEBISCYTU „PODLASKA MARKA KONSUMENTÓW”
W KONKURSIE PODLASKA MARKA
Postanowienia ogólne
§ 1.
- Plebiscyt „Podlaska Marka Konsumentów” (zwany dalej „Plebiscytem”) jest integralną częścią konkursu Podlaska Marka (zwanego dalej „Konkursem”).
- W ramach Plebiscytu jedną odrębną nagrodę w konkursie Podlaska Marka przyznają mieszkańcy województwa.
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki realizacji Plebiscytu „Podlaska Marka Konsumentów”.
§ 2.
Organizatorem Plebiscytu (zwanym dalej „Organizatorem”) jest:
Marszałek Województwa Podlaskiego,
Obsługę przedsięwzięcia prowadzi
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji
ul. Kilińskiego 16
15-097 Białystok
tel. 085 66 54 452, -453, -454
pmr@podlaskie.eu
Przebieg Plebiscytu
§ 3.
Plebiscyt odbywa się równocześnie z głosowaniem członków Kapituły Konkursu, które reguluje Regulamin Konkursu Podlaska Marka.
§ 4.
W ramach Konkursu podawana jest do publicznej wiadomości lista Nominowanych, zawierająca nazwy Produktów, na które głosować mogą członkowie Kapituły Konkursu. Swojego laureata w ramach Plebiscytu spośród listy Nominowanych wybierają także Konsumenci.
§ 5.
Przez minimum siedem dni od daty podania do publicznej wiadomości listy Nominowanych swoje głosy na wybrane Produkty mogą oddawać Konsumenci.
§ 6.
Termin rozpoczęcia i zakończenia Plebiscytu ogłoszony zostanie na stronie internetowej Organizatora.
§ 7.
Formuła głosowania
- Udział w głosowaniu mogą brać wyłącznie osoby pełnoletnie.
- Głosowanie odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej Organizatora.
- Oddanie głosu wymaga uprzedniej rejestracji poprzez podanie numeru telefonu komórkowego.
- Głos oddaje się poprzez wybór pozycji z listy zawierającej nazwy nominowanych Produktów.
- Producent zwycięskiego Produktu zyskuje prawo do używania znaku graficznego z hasłem „Podlaska Marka Konsumentów”.
- Znak graficzny „Podlaska Marka Konsumentów” zostanie przesłany Laureatowi przez Organizatora drogą elektroniczną w umożliwiającym wykorzystanie pliku.
- Projekty, na których wykorzystany zostanie znak graficzny „Podlaska Marka Konsumentów” należy każdorazowo skonsultować z Organizatorem.
- problemy w funkcjonowaniu Plebiscytu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej;
- udział w Plebiscycie niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu i szkody tym spowodowane;
- przerwy w funkcjonowaniu Plebiscytu zaistniałe z przyczyn technicznych lub niezależnych od Organizatora.
§ 8.
W ramach Plebiscytu przyznawana jest jedna nagroda główna. Jej laureatem zostaje Produkt, który otrzymał największą liczbę głosów.
§ 9.
§ 10.
Wyniki Plebiscytu podawane są do publicznej wiadomości wraz w wynikami Konkursu Podlaska Marka.
§ 11.
Jedna osoba może zagłosować na tylko jeden Produkt i tylko jeden raz. Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania głosów, co do których zachodzi uzasadnione podejrzenie, że zostały oddane niezgodnie z niniejszym Regulaminem.
Postanowienia końcowe
§ 12.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
§ 13.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny.
§ 14.
Regulamin oraz dodatkowe informacje na temat Plebiscytu są dostępne na stronie internetowej Organizatora.