211 kandydatów w 10 kategoriach rywalizuje o tytuł Podlaskiej Marki 2024 w tegorocznej 21. edycji plebiscytu. W trakcie wtorkowego, 18.03, spotkania kapituła składająca z ekspertów wielu dziedzin, m.in. nauki, biznesu, kultury, mediów, zapoznała się z zakwalifikowanymi zgłoszeniami. Pierwszemu posiedzeniu przewodniczył marszałek Łukasz Prokorym.
Grono ekspertów wyłoniło po trzy najciekawsze projekty we wspomnianych 10 kategoriach. Oficjalne ogłoszenie listy nominowanych odbędzie się podczas konferencji prasowej poświęconej tegorocznej edycji konkursu, która odbędzie się 24 marca 2025 r.
Spośród tej grupy mieszkańcy województwa podlaskiego będą mogli wybrać Podlaską Markę Konsumentów w głosowaniu internetowym na stronie podlaskamarka.pl. Laureat musi zebrać najwięcej głosów, a także zdobędzie prawo do używania logo konkursu i tytułu Podlaska Marka Konsumentów. Głosowanie ruszy 24 marca i potrwa do końca miesiąca.
Zwycięzców Podlaskiej Marki wybierze Kapituła podczas drugiego posiedzenia. Wyróżnienia i nagrody zostaną przyznane podczas gali finałowej Podlaskiej Marki 2024, która odbędzie się 15 maja br.