Brand Distribution Group – Brand Distribution Group
BRAND DISTRIBUTION – OD LAT Z SUKCESEM WSPIERA KOBIETY!
Brand Distribution Group, która w tym roku obchodzi 30-lecie działalności, udowadnia, że firmy, w których największym kapitałem są ludzie, osiągają największe sukcesy. Nadrzędnym celem firmy jest bycie aktywnym członkiem lokalnej społeczności, wspieranie ambicji i kreatywności pracowników, podnoszenie ich kompetencji i nagradzanie wyników. Fenomenem organizacji jest struktura, której znaczącą większość stanowią kobiety, również na szczeblu managerskim.
W ciągu trzech dekad przedsiębiorstwo przeszło biznesową ewolucję – od niewielkiej firmy handlowej z Białegostoku do międzynarodowej grupy dystrybucyjnej aktywnej na 100 rynkach całego świata. Firma specjalizuje się w dystrybucji popularnych na całym świecie marek (spożywczych i przemysłowych). Szczególną wagę przykłada do marek krajowych i lokalnych, dbając o promocję kraju i regionu na największych imprezach branżowych i targach na całym świecie.
Centralne biuro firmy i główne magazyny zlokalizowane są na Podlasiu, z których każdego roku odprawianych jest w świat ponad 150 mln produktów. To tu firma koncentruje swoje działania rekrutacyjne i społeczne: organizuje akcje edukacyjne i stażowe (udział w Targach Pracy, konkurs stażowy i wykłady z serii „Wgryź się w branżę FMCG”, współpraca z Uniwersytetem Białostockim), rozwija kariery swoich pracowników, dzięki inicjatywom szkoleniowym „Grow with Us”.
Brand Distribution to zespół zróżnicowany wiekowo. Przenikanie się pokoleń i czerpanie z różnorodnych doświadczeń jest jedną z najważniejszych wartości firmy. Ostatnie lata były przełomowe dla Brand Distribution. Spółka odnotowała dynamiczny rozwój i poprawiła swoją efektywność operacyjną w dużej mierze dzięki kobietom – firma zatrudnia blisko 200 osób, z czego ponad 70% stanowią kobiety. Piastują one większość stanowisk specjalistycznych i managerskich w kluczowych obszarach: handlu, zakupach, transporcie, administracji, HR, marketingu i finansach. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie kultura organizacji oparta o wartości, elastyczne formy zatrudnienia i wsparcie w rozwoju kariery.
Taka strategia opłaca się obu stronom – zrozumienie potrzeb pracowników przekłada się na wzrost zaangażowania, poprawę efektywności i lepsze wyniki finansowe firmy. Brand Distribution wierzy, że transformacja firmy z pewnością wpłynie pozytywnie na transformację regionu.
www.bdgroup.eu