Jesienią ruszy głosowanie o tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Otrzyma go produkt, na którego internauci oddadzą największą liczbę głosów. Jest to jeden z elementów 17. edycji plebiscytu Podlaska Marka.
Kapituła konkursu Podlaska Marka właśnie zakończyła pierwszy etap prac. Jej wyniki i nominacje do nagród edycji 2020 zostaną podane do wiadomości pod koniec października 2021 r., podczas konferencji prasowej. Wtedy też, po ogłoszeniu listy nominowanych, rozpocznie się głosowanie w plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów.
Przyznawana jest w nim jedna nagroda główna. Laureatem konkursu zostaje ten produkt, który otrzymał największą liczbę głosów. Jego producent zyskuje prawo do używania logo nagrody wraz z hasłem Podlaska Marka Konsumentów.
Głosowanie potrwa 21 dni, wyniki będą publikowane na bieżąco na stronie Podlaskiej Marki.
Regulamin plebiscytu Podlaska Marka Konsumentów
Internauci wskażą laureata Podlaskiej Marki Konsumentów
Jesienią ruszy głosowanie o tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Otrzyma go produkt, na którego internauci oddadzą największą liczbę głosów. Jest to jeden z elementów 17. edycji plebiscytu Podlaska Marka.