Internauci wskażą laureata Podlaskiej Marki Konsumentów

Ilustracja do artykułu Internauci wskażą laureata Podlaskiej Marki Konsumentów
Jesienią ruszy głosowanie o tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Otrzyma go produkt, na którego internauci oddadzą największą liczbę głosów. Jest to jeden z elementów 17. edycji plebiscytu Podlaska Marka.
Jesienią ruszy głosowanie o tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Otrzyma go produkt, na którego internauci oddadzą największą liczbę głosów. Jest to jeden z elementów 17. edycji plebiscytu Podlaska Marka. Kapituła konkursu Podlaska Marka właśnie zakończyła pierwszy etap prac. Jej wyniki i nominacje do nagród edycji 2020 zostaną podane do wiadomości pod koniec października 2021 r., podczas konferencji prasowej. Wtedy też, po ogłoszeniu listy nominowanych, rozpocznie się głosowanie w plebiscycie Podlaska Marka Konsumentów. Przyznawana jest w nim jedna nagroda główna. Laureatem konkursu zostaje ten produkt, który otrzymał największą liczbę głosów. Jego producent zyskuje prawo do używania logo nagrody wraz z hasłem Podlaska Marka Konsumentów. Głosowanie potrwa 21 dni, wyniki będą publikowane na bieżąco na stronie Podlaskiej Marki. Regulamin plebiscytu Podlaska Marka Konsumentów
Powrót na początek strony