Zasady komunikacji Marki Województwa Podlaskiego
Nagroda Podlaska Marka w sposób szczególny premiować będzie produkty, których charakter jest zgodny z założeniami marki „Województwo Podlaskie”. Opowieść marki Podlaskiego można streścić następująco:
Podlaska natura nie jest azylem i ucieczką, lecz splata się z nowoczesnym stylem życia, staje się nieodłącznym czynnikiem życia współczesnych ludzi. W naszym regionie widać, że mariaż natury i technologii może się udać.
Nasza natura nie chroni zazdrośnie swych zasobów – pozwala z nich korzystać tym, którzy inteligentnie używają najnowocześniejszego sprzętu. Gdy na Szlaku Doliny Rospudy spotkasz ubłoconego cyklistę z najnowszymi przekładaniami i aplikacjami, zrozumiesz na czym polega symbioza natury i technologii w wersji podlaskiej.
Podlaska natura może sprawiać wrażenie idyllicznej, ale nie jest niewinna. To natura aktywna, która „ingeruje” w Twoje życie. Dzięki obcowaniu z naszymi bagnami, jeziorami i puszczami, być może dowiesz się czegoś o sobie. Albo odkryjesz w sobie pierwotne instynkty, które naskórek cywilizacji tylko przykrył…
Założenia Marki „Podlaskie” zostały opisane w opracowaniu pt. Zasady komunikacji marki Województwa Podlaskiego