Zacięty bój o pozycje lidera w głosowaniu na Podlaska Markę Konsumentów

Ilustracja do artykułu Zacięty bój o pozycje lidera w głosowaniu na Podlaska Markę Konsumentów
Już prawie 11 tysięcy głosów oddano na Podlaska Markę Konsumentów, ale zwycięzca w tej konkurencji może być tylko jeden. Przypomnijmy, że po pierwszym tygodniu głosowania najwięcej głosów Internautów uzyskały Produkty z Mleczarni w Łapach. Jednak  nastąpiła duża mobilizacja miłośników Zespołu Suwalszczyzna i to właśnie ta kandydatura z ilością głosów ponad 2400 jest obecnym liderem naszego głosowania.
Już prawie 11 tysięcy głosów oddano na Podlaska Markę Konsumentów, ale zwycięzca w tej konkurencji może być tylko jeden. Przypomnijmy, że po pierwszym tygodniu głosowania najwięcej głosów Internautów uzyskały Produkty z Mleczarni w Łapach. Jednak  nastąpiła duża mobilizacja miłośników Zespołu Suwalszczyzna i to właśnie ta kandydatura z ilością głosów ponad 2400 jest obecnym liderem naszego głosowania.   Ale jak pokazuje głosowanie z ostatnich dni - różnica głosów jest na tyle niewielka, że na pozycji lidera może się jeszcze wszystko zmienić. Wyniki można śledzić na bieżąca na stronie,https://podlaskamarka.pl/wyniki-glosowania-czasie-rzeczywistym/ Głosowanie trwa do 2 kwietnia, jest bezpłatne.  Zachęcamy do głosowania. https://podlaskamarka.pl/lista-kandydatow-glosowania/ Przypomnijmy, że głosujemy na 21 firm, wydarzeń, instytucji które do finału zakwalifikowali 6 marca członkowie Kapituły Nagrody Podlaska Marka. Spośród nich Kapituła wybierze 7 zwycięzców w kategoriach: produkt użytkowy, produkt spożywczy, odkrycie, wydarzenie, społeczeństwo, kultura, inwestycje. Z tej grupy też Internauci wybiorą swojego faworyta, który otrzyma tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów. Zwycięzców poznamy we wtorek 24 kwietnia podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.
Powrót na początek strony